tisdag 30 juni 2009

Jävla järnspöken!

Det är roligare att läsa andras bloggar än att skriva sin egen! Trots allt tar jag mig tid i min "OC-stund" att kladda lite.
Gick upp klockan 6, som vanligt på vardagarna när det väntas jobb. Själva jobbet var lika tråkigt som det brukar. Jag vill gå i skola i hela mitt liv!
Igår kom Sara, Jennie, Moberg och en kille till vars jag inte kommer ihåg namnet på, hem till mig för bad och sol. Sedan blev det Lagan för mig, Jennie och Sara där vi hälsade på Jannice på MP som slet på sitt arbete. Trevligt!
Jennie cyklade förbi en runda innan med, i ösregnet. You go girl!

Nej nu skall jag titta lite på The OC, och äta choklad och dricka vatten tills jag somnar!

Mina älskade vänner, Sara och Jennie cyklade förbi en mycket liten runda. Treligt är kort!
Och jag rör mig tyst hör inte hemma här, jag är vålnaden
Jag vet inte varför, men kanske är det därför jag minns det så väl
Och blåljusen blinkar, tänk vad man kan göra med en liten kniv
Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar
Var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma

Vem spelar du, i mina drömmar?

2 kommentarer:

  1. mysigt att träffas varje dag, både i ösreg och solsken :) i like you girl, you make me happy.

    SvaraRadera
  2. O.C och choklad låter som en underbar kombo!

    SvaraRadera