torsdag 25 juni 2009

Jag var 17år i staden där jag växte upp och så

Hej!
Min omtalade header är inte klar, inte ens i närheten tyvärr. Men den behövs inte för att göra ett inlägg, eller hur :)
Vädret har under veckan varit strålande, dock var det relativt blåsigt i dag tyvärr. Hur som helst har jag jobbat i 8 dagar, vilket motsvarar två "Mikaela veckor" vilka innebär fyra dagar/vecka. Gillar att vara ledig på fredagarna. Och i morgon fyller jag 18 år! Kul, nu har jag bara två år kvar sedan kan jag sluta fylla år! Dock blir det inte min 18års fest jag skall till i morgon utan Jilles, men det blir troligtvis samt förhoppningsvis kul.
Mitt jobb suger, och jag sliter som FAN. Men denna veckan har jag chillat rejält, dock har jag känt mig som en gammal knarkare. Varav detta? Jo, jag går med en sån där pinne och plockar skräp på HELA Ljungby Energis area, inte illa. Bara lite kvar. Men jag har kunnat sola eftersom jag har haft på mig mina egna kläder. Dock har det resulterat i brända öron, knäveck, hals/nacke och axlar. Men jag har faktiskt fått fin brun färg också! Vad som mer är positivt är att jag bara lyssnar musik hela tiden! Det är otroligt härligt och känsloförmedlande. KENT AND HÅKAN HELLSTRÖM!
I morgon äe jag som sagt ledig, men skall ändå upp tidigt. Som tur är blir det inte kl5.00 som på jobb dagarna, men senast kl9.00 eftersom jag skall simma lite innan jag beger mig in till staden. Det är 28/30 grader i poolen, och jag tycker det är lite kallt? Jag är konstig!
Som sagt blir det staden i morgon, med min älskade vän Sara Lethinen! Vi skall leta efter saker man kan ha på sig på festen :)
Blir pubrunda med lovely Malin Svensson på lördag också! Det gäller att passa på när man äntligt får tillgång :)
Blev ett långt inlägg...



Du sa att det inte är konstruktivt att sörja,
Älskar du bara mig när jag är lyckad?


Just only Mikaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar