söndag 28 juni 2009

Älskar ni bara mig när jag är lyckad?

Då vart första lagliga pubrundan avklarad. Den baserades på roliga mäniskor som Sara, Malin Jelena och Louise. Dock kunde det varit lite roligare ute. Inne på Harrys satt sångaren i BWO och såg allmänt drogad ut!
I fredags som sagt fyllde jag 18 år, vilket jag firade hos en kompis 18-års fest. Det var säkert trevligt, i vilket fall allt jag kommer ihåg.
Idag har jag bara tagit det lungt, vaknade upp hos Malin.
Vid 5-halv 6 tiden kom Jennie och Jonathan Moberg för bad och sol! Och sol blev det, i ca 2 timmar för mig och Jennie, trevligt!
I veckan väntar jobb. Otroligt tråkigt, egentligen vill jag ha en vecka ledigt, eftersom jag inte mår särskillt bra. Både förkyld och feber. Jag kan nog ha världens svagaste imunsystem.
Har i alla fall haft en underbar helg med mina närmaste flickor: Julia, Sara, Malin, Steffe och Jennie!

Just nu skall jag skriva poesi i min poesi bok.

Bilder från helgen finns på FB, samt Jennies blogg - http://jennhie.blogspot.com/

älskar ni bara mig när jag är lyckad?
jag blir aldrig lyckad, och aldrig älskad!

Love, Mikaela!

1 kommentar:

  1. av mig kommer du alltid vara lyckad och älskad mikaela, you make me happy gril<3

    SvaraRadera