måndag 6 juli 2009

jag-slösar-bort-min-tid-på-inget

Jag borde sova nu! Men jag kan inte, jag är trög, sover på dagen vilket innebär sömnsvårigheter på kvällen! Jag skall upp kl 05.45 imorgon!
Hur som helst gråter jag som en liten unge som trillat och slagit sig. Jag känner mig som en destruktiv nörd när jag gråter till Håkan Hellström... Men trots det känns det så otroligt bäst, obeskrivligt. Jag ryser något fruktansvärt samtidigt som jag tar vid med mina egna toner, glömde jag berätta att jag sitter utomhus... Våra älskade (läs hatade) grannar gillar det säkert.
Jag skall jobba i otroligt jobbiga 9 dagar till! Jag slösar bort mina lediga dagar på jobb!

Jag lever på luft, inte sömn!


lämna mig inte,
för jag kommer inte att klara det,
jag kommer att gå sönder och jag vet inte hur jag gör för att bli hel sen

1 kommentar:

  1. du är den enda som inte sover denna natt gumman :) jag sitte upp med janncies bror och hans kompis inatt, blir inte mycke sömn inatt :P jannice ligger inne i hennes rum och myser med sin pojkvän så jag myser med småbröderna :) ringer dig så fort jag kommer hem från skåne: miss ya<3

    SvaraRadera