fredag 6 november 2009

Jag har vänt ut och in på varje bokstav, varje ord, varje tal


Ikväll blir det fest. Jannika fyller år och jag, Kamilla och My skall fira henne ute i Kristianstad.

Igår klockan halv 2 började jag köra till Jannika som precis har flyttat. Visseligen har jag varit här två gånger tidigare men vad hjälpte det mig igentligen. Vägbeskrivningen var ju som kinesiska för mig, med andra ord otydlig. Jag är nog en bland sveriges sämsta bilförare seriöst. Men ur bilens högtalade spelades Melissa Horn och Kent, vilket innebär att jag var nöjd. Efter några felkörningar kom jag fram hel vid ca. 15,30.


Nu väntas trerättes middag klockan 18,00. Och därefter kan förfesten starta. Då blir det fest!



Lät du henne komma närmre?

Var hon vackrare än jag?

Det finns dagar jag tänker mer på henne än på dig!

Du springer aldrig ifatt när jag väl är där,

hur skall man kunna älska någon som har älskat någon annan förut?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar